SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„14 dni kuszenia” promuje narzędzia Bosch

Trwa kampania „14 dni kuszenia” promująca narzędzia Bosch. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Wizard.

W ramach kampanii „14 dni kuszenia” od początku marca do końca czerwca narzędzia Bosch kupione w sklepach OBI i Castorama można zwrócić w ciągu 2 tygodni, odzyskując całą zapłaconą kwotę. Akcji towarzyszą działania reklamowe pod hasłem „A jak Ty wykorzystasz 14 dni kuszenia?”. Kreacja odnosi się do pomysłowości użytkowników, którzy posługując się narzędziami akumulatorowymi marki Bosch, mogą wykonać naprawdę niestandardowe rzeczy.



Akcja reklamowa jest prowadzona w sklepach OBI i Castorama, a od 15 marca obejmuje prasę („Gazeta Wyborcza” – dodatek „Zielone Strony”, magazyny: „Ogrody”, „Kwietnik”, „Urządzamy Ogród” – dodatek specjalny i „Ładny Ogród” – dodatek specjalny). Kreację kampanii – na podstawie wygranego przetargu – przygotowała agencja reklamowa Wizard.

Dołącz do dyskusji: „14 dni kuszenia” promuje narzędzia Bosch

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
I na to był przetarg? I to jest zwycięski projekt? WOW!
odpowiedź
User
grve5
zobacz tu:

http://dobre-narzedzia.blogspot.com
odpowiedź