SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam

Mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów w TVP1 jesienią br. oglądało 2,43 mln osób, a stacja w tym paśmie przegrywała tylko z TVP2. Najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn. Wpływy z reklam wyniosły 21,25 mln zł.

Średnia oglądalność fazy grupowej meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów pokazywanych na antenie TVP1 (w okresie od 18 września do 11 grudnia br.) wyniosła 2,43 mln widzów. Przełożyło się to na 17,00 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jedynka pokazywała po jednym meczu rozgrywek w środy o godz. 20.25.

W analizowanym okresie największym zainteresowaniem fazy grupowej cieszyło się spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn, które przyciągnęło przed telewizory 3,14 mln osób.

Najchętniej oglądalne spotkania w TVP1

Wszyscy 4+

Data

Spotkanie

AMR

SHR %

06-11-2013

BORUSSIA DORTMUND - ARSENAL LONDYN

3 139 085

21,20%

11-12-2013

OLYMPIQUE MARSYLIA - BORUSSIA DORTMUND

2 591 159

17,90%

18-09-2013

SSC NAPOLI - BORUSSIA DORTMUND

2 589 806

18,82%


W czasie emisji fazy grupowej piłkarskich rozgrywek Jedynka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej aż 23,94 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła stacja TVN („Na Wspólnej”, „W11”, „Bitwa o dom” oraz filmy; 11,60 proc. udziału), a czwarte - Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i także filmy; 8,90 proc.).Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 425 453

23,94%

19,67%

TVP1 - Liga Mistrzów

2 432 460

17,00%

17,25%

TVN

1 659 636

11,60%

12,37%

Polsat

1 273 928

8,90%

12,00%


Wpływy reklamowe TVP1 przy tych transmisjach w analizowanym okresie wyniosły 21,25 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wszystkie mecze Ligi Mistrzów można było oglądać na antenie kilku kanałów nc+. Największą popularnością cieszyły się spotkania w Canal+ Sport, które oglądało średnio 185 tys. widzów przy udziale wynoszącym 1,35 proc. w 4+ i 1,63 proc. w 16-49.

W nSport gromadziły one średnio 109 tys. osób (odpowiednio 0,77 proc. oraz 1,03 proc. udziału), a w Canal+ - 85 tys. oglądających (0,61 proc. oraz 0,81 proc. udziału).

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Canal+ Sport

184 691

1,35%

1,63%

nSport

109 296

0,77%

1,03%

Canal+

85 436

0,61%

0,81%


Najwięcej widzów w nc+ zgromadził mecz Borussia Dortmund z SSC Napoli, pokazany 26 listopada br. na antenie Canal+ Sport. Śledziło go 398 tys. widzów.

TOP 3 spotkania z anten: Canal+, Canal+ Sport oraz nSport

Wszyscy 4+

Data

Spotkanie

Stacja

AMR

SHR %

26-11-2013

BORUSSIA DORTMUND - SSC NAPOLI

Canal+ Sport

398 171

2,70%

22-10-2013

ARSENAL FC - BORUSSIA DORTMUND

Canal+ Sport

350 126

2,48%

17-09-2013

GALATASARAY STAMBUL - REAL MADRYT

nSport

331 616

2,40%

 

Dołącz do dyskusji: 2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ed
liga mistrzów zabija futbol, obrzydliwie nudne ustawki korporacyjne
0 0
odpowiedź