SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

Serial „Na Wspólnej” w jesiennym sezonie gromadzi średnio 2,57 mln widzów, minimalnie więcej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji w całym rynku przegrywa z TVP2, nadającą „Barwy szczęścia”, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

fot. akpafot. akpa

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 31 sierpnia do 1 października 2015 roku wyniosła 2,57 mln osób. Przełożyło się na 16,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.10.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 17 września br. Przed telewizorami zgromadził on 2,86 mln oglądających.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

17-09-2015

20:11:12

2 856 828

19,31%

14-09-2015

20:10:13

2 787 239

17,61%

23-09-2015

20:10:47

2 772 387

17,72%

Średnio:

2 570 789

16,72%

Widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła minimalnie. Wówczas (tj. w okresie od 1 września do 2 października ub.r.) telenowelę TVN średnio oglądało 2,55 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 16,36 proc. i 16,27 proc. Na wzrost widowni na jesieni wpływ mógł mieć m.in. fakt, że stacja zdecydowała się emitować „Na Wspólnej” przez całe wakacje.

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie jest TVP2, która emituje wtedy „Barwy szczęścia”, co przekłada się na 19,14 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. „Prognoza pogody” i początki różnych programów; 11,32 proc. udziału), a czwarty jest Polsat (filmy fabularne, „Hell’s Kitchen”, „Świat według Kiepskich” i „Zdrady”; 9,76 proc. udziału).

Zaś wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 943 474

19,14%

14,37%

TVN - Na Wspólnej

2 570 789

16,72%

17,72%

TVP1

1 740 627

11,32%

9,47%

Polsat

1 500 420

9,76%

13,36%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że we wrześniu br. średni udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 11,34 proc.

Dołącz do dyskusji: 2,6 mln widzów „Na Wspólnej”. TVN najlepszy w grupie komercyjnej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz tv
To obecnie najlepszy serial telewizyjny. Zobaczymy ile pociągną na tak wysokich obrotach...
odpowiedź