SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,8 mln wyświetleń „Na krawędzi 2” w sieci. Ipla rozważy płatny dostęp do kolejnych seriali

Odcinki drugiego sezon serialu „Na krawędzi” obejrzano na platformie ipli 2,75 mln razy. Produkcję Polsat emitował od września, ale premierowe odcinki były dostępne w modelu płatnym w internecie już w lipcu. Stacja nie będzie kontynuować serialu, ale wyda książkę na jego podstawie.

Z danych ujawnionych przez Cyfrowy Polsat wynika, że każdy z trzynastu odcinków „Na krawędzi 2” oglądało w telewizji internetowej Ipla średnio ponad 200 tys. widzów. Najwięcej odbiorców zanotowano na stronie internetowej ipla.tv oraz aplikacji na laptopy. Do 3 grudnia serial w internecie obejrzano łącznie 2,75 mln razy na wszystkich urządzeniach.

Pierwsze dwa odcinki serialu zostały udostępnione za darmo na początku lipca br. dla wszystkich użytkowników internetowej platformy. Pakiet „Ipla Na krawędzi 2”, dający dostęp do wszystkich części kryminalnej produkcji, kosztował 9,90 zł i był aktywny do listopada. Widzowie mogli również kupować pojedyncze odcinki serialu, które wyceniono na kwotę 4,90 zł. Klienci Cyfrowego Polsatu i sieci Plus dostęp co całej serii otrzymali bezpłatnie.

- Na pewno będziemy rozważać udostępnienie w przyszłości innych tytułów na podobnych zasadach. W tym kierunku zmienia się rynek oraz oczekiwania widzów i cieszymy się, że Ipla jest w tym zakresie pionierem na polskim rynku internetowym - mówi Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

Główną bohaterką „Na krawędzi 2” jest inspektor Lena Korcz (w tej roli Kamila Baar), która kieruje jednostką operacyjną. Przejmuje prowadzenie skomplikowanego śledztwa dotyczącego handlu dziećmi. Korcz, która sama ukrywa wątki ze swojego życia, nie jest akceptowana przez kolegów. W produkcji wystąpili m.in. Marek Bukowski, Przemysław Sadowski, Maja Hirsch, Zdzisław Wardejn, Urszula Grabowska i Tomasz Dedek. Scenariusz do wszystkich odcinków napisali Arkadiusz Borowik i Maciej Dutkiewicz, a serial wyprodukowała firma Baltmedia.

Odcinki drugiego sezonu „Na krawędzi”, emitowane na antenie Telewizji Polsat od września do listopada br., oglądało średnio 1,5 mln widzów. To mniej niż śledziło nadawaną w ub.r. pierwszą serią. Produkcja dała Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym (więcej na ten temat).

Z powodu nieuzyskania zakładanej efektywności finansowej przez drugi sezon Polsat zdecydował, że nie powstanie trzecia seria produkcji. Stacja zapowiada jednak, że zgłosi „Na krawędzi” na międzynarodowe festiwale. Nadawca prowadzi również rozmowy z jednym z wydawnictw o wydaniu obydwu sezonów w formie książkowej.

Dołącz do dyskusji: 2,8 mln wyświetleń „Na krawędzi 2” w sieci. Ipla rozważy płatny dostęp do kolejnych seriali

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nie ma najważniejszych danych ;))
a łącznie wszystkie odcinki mody na sukces obejrzano trylion razy ;)
każdy odcinek oglądało ??? 0, 4 rtg ?
0 0
odpowiedź
User
ewik
Pytanie, ile klientów naprawdę kupiło pakiet za 9,90PLN? Obawiam się, że ilość obejrzeń generowana jest tylko przez AVOD - czyli dwa odcinki pierwsze dla wszystkich za darmo oraz klienci Plus i CP za pakiet....również za darmo.
0 0
odpowiedź