Drugi sezon show „40 kontra 20” od 21 listopada w TVN7 i Player.pl
Od 21 listopada w TVN7 i Player.pl będzie można oglądać drugi sezon show „40 kontra 20” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
„40 kontra 20” to polska odsłona „M.O.M - Milf or Missy” - randkowego formatu z katalogu Constantin Entertainment, który powstał w 2020 roku dla niemieckiej platformy Joyn. Uczestnikami reality-show są odizolowani od świata zewnętrznego single i singielki, którzy umawiają się na randki. Cechą charakterystyczną programu jest fakt, że kawalerowie umawiają się na randki z kobietami w różnych grupach wiekowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy sezon polskiej wersji show oglądać można było latem ub.r.
Premiera 21 listopada w TVN7 i Player.pl
Jak wynika z naszych informacji, TVN7 i Player.pl rozpoczną emisję drugiej odsłony show „40 kontra 20” w poniedziałek, 21 listopada 2022 roku. Cykl najprawdopodobniej będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku (lub od poniedziałku do piątku) o godz. 20.30. Program „40 kontra 20 2” w TVN7 zastąpi szósty sezon „Hotelu Paradise”, którego finałowy odcinek ma zostać pokazany w piątek, 18 listopada br.
Według pierwotnych ustaleń, drugi sezon „40 kontra 20” do oferty TVN7 i Player.pl miał trafić późną wiosną br. Program został nagrany na greckiej Krecie latem ub.r., zdjęcia do drugiego sezonu realizowano tuż po zakończeniu nagrań do pierwszej serii.
Producentem show jest Constantin Entertainment Polska.
„40 kontra 20” to pierwszy w historii polskiej telewizji program typu dating show, w którym nie ma podziału na wiek. Biorą w nim udział kobiety od 20 do 50 lat oraz mężczyźni w dwóch grupach wiekowych - poniżej 30 roku życia oraz powyżej 40. Jak czytamy w opisie „uczestniczki czeka szereg wyzwań, zadań i randek, podczas których będą musiały starać się o serce panów. Mężczyźni natomiast będą próbowali przekonać każdą z pań do swojego stylu życia. Bajecznie wygodnego i stabilnego albo pełnego przygód i nieprzewidywalności. Raz w tygodniu podczas eliminacji dwie uczestniczki będą musiały opuścić program”.
W finale znajdą się te uczestniczki, które zostały wybrane przez uczestników ze względu na powstałe między nimi relacje. Program nie ma prowadzącego.
289 tys. widzów pierwszego sezonu w TVN7
Średnia widownia premierowych odcinków pierwszego sezonu reality-show „40 kontra 20”, wyemitowanych w okresie od 28 czerwca do 23 sierpnia 2021 roku w dni powszednie o 20.00, wyniosła 289 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,38 proc. w grupie 16-59.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków programu wyniosły 13,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN7 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 3,58 proc.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon show „40 kontra 20” od 21 listopada w TVN7 i Player.pl