Wojewódzki, Margaret, Wojciechowska, Krupa i Błaszczykowski promują 5G Ready w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii marki 5G Ready. W spocie występują znane osoby promujące wcześniej Play: Kuba Wojewódzki, Margaret, Joanna Krupa, Martyna Wojciechowska i Jakub Błaszczykowski.
Spot pokazuje, jak celebryci w typowych dla siebie sytuacjach życiowych mogą korzystać ze smartfonów i internetu mobilnego w Play: Kuba Wojewódzki jedzie luksusowym samochodem, Margaret daje koncert na dachu, Martyna Wojciechowska wspina sią na szczyt górski, Jakub Błaszczykowski gra w piłkę na stadionie, a Joanna Krupa pozuje do zdjęć.
W każdej z tych scen pojawia się logo 5G Ready. Reklama podkreśla, że Play to największa sieć komórkowa w Polsce, a internet mobilny w standardzie 5G Ready oferuje obecnie 11 proc. mieszkańców naszego kraju.
5G Ready została wprowadzona na rynek przez Play na początku marca. Jest to w praktyce technologia LTE-Advanced, wykorzystująca zaawansowane techniki radiowe: MIMO 4x4, agregację minimum 3 pasm częstotliwości, modulacji 256QAM, synchronizacji fazy oraz Cloud Air.
Określenie tego standardu mianem 5G Ready skrytykowali przedstawiciele T-Mobile Polska i Orange Polska, zarzucając Play, że w ten sposób wprowadza odbiorców w błąd, sugerując nieistniejące przewagi technologiczne nad konkurentami. - W Orange Polska też je wykorzystujemy, ale nawet w snach nie określamy ich jako 5G. Walczymy o klienta jakością sieci i inwestycjami, a nie kampaniami marketingowymi - podkreślił rzecznik tej firmy Wojciech Jabczyński.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL-owych), Plej (reklamy BTL-owe i aktywności w internecie) oraz MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamowe sieci są realizowane we wszystkich kanałach komunikacji.
W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.
Dołącz do dyskusji: Wojewódzki, Margaret, Wojciechowska, Krupa i Błaszczykowski promują 5G Ready w Play (wideo)