SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

725 strategii dla Coca-Cola Polska?

Tylko do 1 kwietnia pasjonaci marketingu, mogli zgłosić swoją drużynę do udziału w II edycji Akcji Rekrutacji organizowanej przez firmę Coca-Cola

Tylko do 1 kwietnia pasjonaci marketingu, mogli zgłosić swoją drużynę do udziału w II edycji Akcji Rekrutacji organizowanej przez firmę Coca-Cola. Zarejestrowało się w sumie 725 trzyosobowych drużyn. Dla porównania do zeszłorocznej edycji konkursu zgłosiło się 146 teamów.

Akcja Rekrutacja ma charakter konkursu. Praca konkursowa to regionalna strategia marketingowa dla istniejącej marki napoju z portfolio firmy Coca-Cola, bądź też dla nowo wymyślonej, przez uczestników konkursu, marki napoju.

Na napisanie pracy konkursowej zostało uczestnikom tylko 5 dni. Termin oddania prac upływa 11 kwietnia.

W konkursie biorą udział studenci czwartego i piątego roku* - studiujący na terenie Polski, w uczelniach państwowych i prywatnych, z doskonałą znajomością języka angielskiego (prace oraz prezentacje, są przygotowywane w języku angielskim).

To, że zgłosiło się blisko 2000 osób to znak, że takie programy są potrzebne. Mamy nadzieję, że Akcja Rekrutacja na stałe wpisała się w kalendarz programów, dzięki którym studenci zyskają szansę na konfrontację swoich nabytych umiejętności z rzeczywistością zawodową - ocenia Małgorzata Jastrzębska, dyrektor personalny Coca-Cola Polska - Finaliści Akcji Rekrutacji będą mogli zdobyć, pierwsze w życiu doświadczenie zawodowe, dzięki kilkumiesięcznym praktykom w naszej firmie. Praktyki to praca przy realizacji konkretnych projektów zarówno w Polsce jak i w zagranicznych oddziałach naszej firmy. Wszyscy uczestnicy konkursu mają, szansę trafić pod skrzydła jednej z największych firm doradztwa personalnego - dodaje.

Współorganizatorem Akcji Rekrutacja, jak przed rokiem, jest portal gazeta.pl.

Patroni medialni akcji to: Media i Marketing Polska, Magazyn "Dlaczego". Patronami wspierającymi są: magazyn "ELLE" i vortal korba.pl. Partnerzy to: Sheaffer i Era Tak Tak.

Dołącz do dyskusji: 725 strategii dla Coca-Cola Polska?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl