TikTokerzy w roli głównej w kampanii adidas
Rusza pierwsza kampania adidas w Polsce, której bohaterami zostali TikTokerzy. Działania przygotowane przez VMLY&R promują nowy model ZX 2K Boost.
Buty ZX 2K Boost do biegania wyróżnia zaawansowana jednoczęściowa cholewka i odważna kolorystyka w odcieniach zachodzącego słońca. Żywe kolory nowego modelu stały się również inspiracją do stworzenia ASMR wideo, w którym wystąpił duet TikTokerów – Twins Style.
Bracia zanurzają się w przedziwnym świecie, który zaskakuje na każdym kroku, dokładnie tak jak odważne i jedyne w swoim rodzaju ZX 2K Boost. W wideo zostały wykorzystane motywy oddly satisfying, które sprawiają, że można doświadczyć przyjemnego mrowienia w okolicach szyi, głowy czy pleców.
Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K Boost towarzyszą czołowi polscy YouTuberzy i TikTokerzy, tacy jak: Marcysia Ryskala, WAKSY, Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K Boost pojawi się także raper Szymon Sobel.
Kampania prowadzona jest w obok TikToka na YouTube i w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września.
Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.
Dołącz do dyskusji: TikTokerzy w roli głównej w kampanii adidas