SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja D'Arcy dla Philipsa

D’Arcy Warszawa przygotowała adaptację filmu reklamującego golarkę z nowej „szklanej” serii Philipsa. Emisja reklamy rozpocznie się 22 listopada w dniu polskiej premiery filmu „Śmierć nadejdzie jutro”.

Celem kampanii jest promocja nowych stylowych urządzeń marki Philips. Golarka Philips Sensotec jest pierwsza z nowej serii, w przyszłym roku będą dostępne również sprzęty gospodarstwa domowego, m. in, toster i czajnik.

Działania związane z „bondowską promocją” są wynikiem umowy product placement podpisanej na początku roku przez koncern Philips z producentem filmu i właścicielem praw do przygód super agenta. W filmie „Śmierć nadejdzie jutro” wcielający się w postać agenta 007 Pierce Brosnan używa sprzętów z nowej serii Philipsa, między innymi golarki.

W reklamie telewizyjnej wykorzystano również motyw Jamesa Bonda, choć sam agent w niej nie występuje. W reklamie głównym bohaterem jest przesłuchiwany, który zostaje poddany torturom golenia. Fryzjer przygotowujący się do golenia naszego bohatera, przygląda się zarostowi przesłuchiwanego jak oprawca, potem sięga po nową golarkę Philips Sensotec i wybiera najwygodniejszą opcję skracania zarostu. Nowa golarka Sensotec posiada bowiem opcje szybkiego ustawiania pożądanej długości zarostu. Tortura zamienia się natychmiast w przyjemny, odprężający zabieg kosmetyczny, który przywraca uśmiech na twarzy przesłuchiwanego. Film kończy się sekwencją, w której golarka ukazuje się w lufie pistoletu – typowym ujęciu zaczerpniętym z filmów o agencie 007.

Trzydziestosekundowy spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych miesiąc przed świętami. Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii „Śmierć nadejdzie jutro” zajął się HMS Carat.

Dołącz do dyskusji: Agencja D'Arcy dla Philipsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl