Agencje PR chętnie pomagają pro bono
Agencje zrzeszone w Związku Firm Public Relations na przestrzeni ponad roku poświęciły około 3500 godzin na realizację projektów pro bono dla organizacji pozarządowych - wynika z drugiej edycji raportu ZFPR, którego zapowiedź przedstawia portal Wirtualnemedia.pl.
Już po raz drugi ZFPR opublikuje specjalny raport podsumowujący najciekawsze inicjatywy, jakie agencje zrealizowały non profit. Najnowszy raport Związku obejmuje okres ponad roku, od początku 2020 r. do wiosny 2021 r. i prezentuje ponad 20 przykładów zaangażowania PR-owców we wsparcie organizacji i inicjatyw pozarządowych.
Pomimo pandemii, związkowe firmy nie tylko nie osłabiły, ale wręcz zwiększyły intensywność działań społecznych – oprócz działań ad hoc wspierających walkę ze skutkami Covid-19, które raportowały niemal wszystkie podmioty, w ramach zgłoszonych 21 pozostałych projektów na działalność pro bono poświęcono ponad 3500 godzin.
W zestawieniu opracowanym wiosną 2021 roku ujętych zostało 21 przykładowych projektów, zrealizowanych przez kilkanaście agencji, a łączna suma poświęconych na nie godzin to około 3500. Dla porównania, pierwszy raport ZFPR Pro Bono, który obejmował aktywności z 3 lat (2016-2019), objął w sumie 30 przykładowych projektów, a inwestycja czasowa szacowana była na około 10 tysięcy godzin.
Cały raport zostanie zaprezentowany oficjalnie w przyszłym tygodniu na łamach Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Agencje PR chętnie pomagają pro bono