Agnieszka Bobrukiewicz dyrektorem marketingu Grupy Unimot
Agnieszka Bobrukiewicz objęła stanowisko dyrektor marketingu Grupy Unimot. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowej sieci stacji paliw Avia. Poprzednio zajmowała się w Grupie Orlen marketingiem stacji paliw Benzina w Czechach.
Bobrukiewicz odpowiada za tworzenie oraz wprowadzenie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci stacji paliw Avia, którą Unimot rozwija na polskim i ukraińskim rynku.
Pokieruje zespołem odpowiedzialnym za budowanie świadomości marki Avia, wsparcie rozwoju koncepcji sklepów na tych stacjach, m.in. kącików kawowych, produktów pod marką własną oraz oferty gastronomicznej.
Bobrukiewicz ma ponad 12-letnie doświadczenie w retail marketingu, w tym ponad 7 lat w branży paliwowej na rynku czeskim, gdzie z ramienia Grupy Orlen zajmowała się marketingiem marki Benzina na rynku czeskim.
- Bardzo się cieszymy, że Agnieszka Bobrukiewicz będzie współtworzyła markę Avia. Jej innowacyjne podejście do marketingu, doświadczenie, pasja oraz ciągła chęć dalszego rozwoju, na pewno będą ogromnym atutem w procesie rozwijania naszej marki - mówi Robert Nowek, koordynator marki Avia na rynku polskim i ukraińskim.
Unimot jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, specjalizującą się w obrocie olejem napędowym (ON), biopaliwami (BIO), gazem płynnym (LPG), gazem ziemnym oraz energią elektryczną. Firma tworzy także na zasadach franczyzy sieć stacji paliw pod marką AVIA i zaopatruje w paliwa płynne i gazowe takie sektory jak transport, logistyka, usługi, rolnictwo i przemysł.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Bobrukiewicz dyrektorem marketingu Grupy Unimot