Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM
Agnieszka Lizon, w ostatnim czasie head of digital development MullenLowe MediaHub Global, objęła funkcję digital trading managera w GroupM, do której należą agencje Maxus, MEC, Mediacom i Mindshare.
Lizon jako digital trading manager w ramach struktury [m]Platform GroupM będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację tradingu w obszarze internetu dla wszystkich agencji wchodzących w skład GroupM: Maxusa, MEC, Mediacomu i Mindshare. Będzie raportować bezpośrednio do Tomasza Kuisza, managing directora [m]Platform GroupM.
Agnieszka Lizon jest związana z rynkiem mediów od 2000 roku. Przez ostatnich 11 lat pracowała w MullenLowe Mediahub, gdzie m.in. na stanowisku head of digital, zarządzała pracami zespołów, odpowiadając za strategie dla klientów tej agencji i trading w obszarze internetu.
Przedtem pracowała jako e-media planner w e-point SA.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM