SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM

Agnieszka Lizon, w ostatnim czasie head of digital development MullenLowe MediaHub Global, objęła funkcję digital trading managera w GroupM, do której należą agencje Maxus, MEC, Mediacom i Mindshare.

Lizon jako digital trading manager w ramach struktury [m]Platform GroupM będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację tradingu w obszarze internetu dla wszystkich agencji wchodzących w skład GroupM: Maxusa, MEC, Mediacomu i Mindshare. Będzie raportować bezpośrednio do Tomasza Kuisza, managing directora [m]Platform GroupM.

Agnieszka Lizon jest związana z rynkiem mediów od 2000 roku. Przez ostatnich 11 lat pracowała w MullenLowe Mediahub, gdzie m.in. na stanowisku head of digital, zarządzała pracami zespołów, odpowiadając za strategie dla klientów tej agencji i trading w obszarze internetu.

Przedtem pracowała jako e-media planner w e-point SA.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Lizon: z MullenLowe Mediahub do [m]Platform GroupM

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jkp
brawo Aga!!! powodzenia
odpowiedź