Amerykańscy internauci masowo oglądają klipy wideo w sieci
Wideo online w USA najchętniej oglądane jest przez młodych mężczyzn. Inne grupy wiekowe nie pozostają w tyle.
W sumie ponad 70 procent dorosłych amerykańskich internautów przebadanych przez firmę Burst Media oglądało treści wideo w sieci. W każdej z analizowanych grup wiekowych, włącznie z badanymi powyżej 65. roku życia, wskaźnik był wyższy niż 50 procent - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Najczęściej klipy wideo online oglądają mężczyźni w wieku od 18 do 24 lat. 33,7 procenta z nich robi to codziennie, 28,8 procenta kilka razy w tygodniu, 16,9 procenta raz w tygodniu, 10 procent kilka razy w miesiącu, 7,5 procenta raz w miesiącu, a 3,1 procenta rzadziej niż raz w miesiącu.
Dla porównania, w przypadku kobiet z tej samej grupy wiekowej, codziennie materiały wideo w sieci ogląda 17,8 procenta, a kilka razy w tygodniu 26 procent badanych. Każdego dnia robi to również 25,4 procenta mężczyzn oraz 13,3 procenta kobiet w wieku co najmniej 25 lat.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Amerykańscy internauci masowo oglądają klipy wideo w sieci