SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix pokazuje logo animowanego „Wiedźmina”. Premiera w 2021 roku

W internecie pojawił się krótki teaser prezentujący logo filmu animowanego „Wiedźmin: Zmora wilka” szykowanego przez Netfliksa. Według zapowiedzi tytuł znajdzie się w ofercie serwisu prawdopodobnie wiosną 2021 roku.

Liczący 8 odcinków pierwszy sezon serialu „Wiedźmin” („The Witcher”) udostępniono na Netfliksie 20 grudnia 2019 r. Produkcja szybko zyskała bardzo dużą popularność, tydzień po premierze była w czołówce najpopularniejszych seriali na platformach VoD w USA, a także najchętniej oglądanych seriali Netfliksa w Polsce, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

Wkrótce potem Netflix potwierdził, że zamierza nakręcić kolejny sezon „Wiedźmina". Jednak prace nad serialem były już kilkakrotnie przerywane, głównie w związku z pandemią koronawirusa.

Animowany „Wiedźmin” w 2021 roku

W styczniu 2020 r. pojawiły się informacje o tym, że Netflix pragnąc podtrzymać zainteresowanie „Wiedźminem" szykuje pełnometrażowy film animowany z udziałem tego bohatera.

Czytaj także: Na pierwszy sezon "Wiedźmina" Netflix wydał 70-80 mln dolarów

Obraz ma nosić tytuł „Wiedźmin: Zmora wilka” i opowiadać głównie o historii wiedźmina Vesemira. Teraz we wpisie na Twitterze Netflix opublikował krótki teaser, który ujawnia logo nadchodzącej animacji.

Serwis zapowiedział także, że premiery tytułu można się spodziewać wkrótce. Jednak według branżowych serwisów internetowych „Wiedźmin: Zmora wilka” pojawi się najwcześniej wiosną 2021 r.

Czytaj także: Netflix przygotowuje serial dokumentalny na podstawie książki papieża Franciszka

Netflix latem miał ponad 200 milionów subskrybentów

W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln.

W trzecim kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się tylko o 2,2 mln do 201,15 mln.

Według badania Mediapanel w październiku br. przeglądarkową wersję Netflixa odwiedziło 5,36 mln polskich internautów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Comapritech wynika, że może ich być 900 tys.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Netflix pokazuje logo animowanego „Wiedźmina”. Premiera w 2021 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babajag
Przereklamowany serial
0 0
odpowiedź