SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aquapark Reda promuje się hasłem „Daj się ponieść wyobraźni”

Pod hasłem „Daj się ponieść wyobraźni” ruszyła kampania Aquaparku Reda. Spot promocyjny zrealizowało studio Czarna Zebra, a jego koncepcję przygotował dział marketingu Aquaparku Reda.

Spot promocyjny Aquaparku Reda przygotowano w formie animacji, utrzymany jest w konwencji bajkowej. Kampania „Daj się ponieść wyobraźni” zachęca do odwiedzenia kompleksu z rekinami.

Reklama opowiada historię trójki rodzeństwa, którzy wspólnie z rodzicami w zakamarkach Aquaparku poszukują niezwykłego skarbu. Podczas zabawy zmieniają się w piratów, walczą z morskim potworem oraz pływają tratwą po lazurowej rzece. Wyprawa pośród egotycznych palm i ptaków, kończy się w tunelu z prawdziwymi rekinami.

Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na kanałach dziecięcych. Równolegle prowadzona będzie kampania w internecie. Spot został zrealizowany przez studio filmowe Czarna Zebra, a za całą koncepcję reklamową oraz zakup mediów odpowiada wewnętrzny dział marketingu Aquaparku Reda

Dołącz do dyskusji: Aquapark Reda promuje się hasłem „Daj się ponieść wyobraźni”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl