„Art & Business” w nowej szacie i z większym zespołem
Na rynku ukazał się jubileuszowy numer miesięcznika “Art & Business” (Art & Business Magazine), który obchodzi właśnie 25 lat istnienia. Od tego wydania tytuł ma zmienioną zawartość i nową szatę graficzną. Jego zespół wzmocnili też nowi współpracownicy.
Cały magazyn został podzielony na trzy działy: Sztuka, Biznes, Kultura i Styl. Wszystkie obecne w nim rubryki zostały odświeżone i są prezentowane w innej niż wcześniej formie. Całkowicie zmieniona została cała makieta. - Stawiamy na przejrzystość i będziemy starać się jak najbardziej eksponować duże, dobre zdjęcia - mówi Bartosz Gałkowski, autor nowego layoutu, który wcześniej związany był z redakcjami magazynów „Film”, „Exklusiv” i „Harper's Bazaar”.
Nowym redaktorem w “Art & Business” została Anna Janowska, dotąd związana z “Elle”, “Twoim Stylem” czy “Voyage”. Do grona stałych współpracowników dołączyli: Paulina Stolarek-Marat (była redaktor naczelna “Voyage”), Jacek Skolimowski (związany w przeszłości z pismem “Exklusiv”), a jego dyrektor kreatywną została Izabella Dukaczewska, była prowadząca program “Jeśli nie Oxford, to co?”.
Na okładce jubileuszowa numeru znalazła się znana z filmu “Ida” Agata Trzebuchowska. Ukazał się on w objętości 148 stron, nakładzie 14 tys. egz. i w niezmienionej cenie 20 zł.
“Art & Business” dostępny jest w w Empiku oraz w sieciach Ruch, Inmedio i Relay. Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży pisma.
Dołącz do dyskusji: „Art & Business” w nowej szacie i z większym zespołem
"-Stawiamy na przejrzystość i będziemy starać się jak najbardziej eksponować duże, dobre zdjęcia - mówi Bartosz Gałkowski"
Panie Bartku, sesje do wywiadow wolaja o pomste do nieba.