Artur Boleslawski: z Ogilvy do Shopee
Artur Boleslawski objął stanowisko creative lead w platformie sprzedaży internetowej Shopee. Odpowiada za strategię i egzekucję kreacji marki.
Artur Boleslawski przez ostatnie 3,5 roku pracował w agencji reklamowej Ogilvy. Był tam m.in. odpowiedzialny za kreację jako creative group head. Wcześniej był copywriterem w Deloitte Digital. Absolwent uniwersytetu Łódzkiego.
Shopee zdobywa polski rynek
Wywodząca się z Singapuru platforma zakupowa Shopee zadebiutowała na polskim rynku rok temu. Głośno o niej zrobiło się jednak dopiero w kwietniu br., gdy ruszyła kampania reklamowa z wykorzystaniem przeróbki piosenki “Baby Shark” (powtarzane w oryginale słowa „doo doo doo doo doo doo” zastąpiono w spocie przez „zakupy-py-py-py". Reklama wielu irytowała, ale w ciągu zaledwie jednego dnia zanotowała 10 mln odsłon online i stała się wiralem z wieloma kreatywnymi adaptacjami.
W tym tygodniu ruszyła kolejna kampania reklamowa Shopee "10.10. Tarcza Antyinflacyjna", w ramach której do 10 października na kupujących czekają 50% zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka. Twarzą akcji jest piosenkarz Sławomir Zapała.
Dołącz do dyskusji: Artur Boleslawski: z Ogilvy do Shopee