SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

At Media rozpoczęło sprzedaż reklam na luty – CPP 1,8 tys zł

Od 5 stycznia At Media prowadzi sprzedaż czasu reklamowego na luty. W pakiecie At Max CPP w grupie komercyjnej 16-49 wynosi 1,8 tys. zł.

Sprzedaż czasu reklamowego na luty w tematycznych kanałach telewizyjnych reprezentowanych przez At Media przebiega według nowych zasad, przyjętych niedawno przez firmę (więcej na ten temat). Reklamodawcy mogą wykupić spoty w pojedynczej stacji i precyzyjnie sprofilować kampanię na wąską grupę docelową.

Do 13 stycznia At Media przyjmuje zlecenia przedsprzedaży, kupowane w modelu gwarantowanej widowni. W pakiecie At Max wskaźnik CPP dla 30-sekundwego spotu w grupie komercyjnej 16-49 wynosi 1,8 tys. zł. Od tej ceny przyznawane będą upusty indywidualnie określone dla każdego reklamodawcy. Natomiast od 13 stycznia At Media będzie przyjmować zlecenia na pozostały czas reklamowy, po wynegocjowanym przez dom mediowy koszcie CPP. Dodatkowo każdy z reklamodawców ma możliwość zarezerwowania dowolnego udziału GRP w paśmie prime time (18:00 – 22:59).

W lutym pakiet At Max będzie się składał z 47 kanałów. Ich udział w czasie oglądania telewizji w grudniu ub.r. wyniósł 14,5 proc. w grupie komercyjnej 16-49 lat (dane Nielsen Audience Measurement).

Dołącz do dyskusji: At Media rozpoczęło sprzedaż reklam na luty – CPP 1,8 tys zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl