SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ATM nabyła w Cannes eksperymentalny produkt

ATM Grupa kupiła na targach telewizyjnych w Cannes dwa pierwsze sezony francuskiej serii 'Kaamelott'.

„Umowa obejmuje emisje w prime time w TV4 od września bieżącego roku” – powiedział portalowi „Wirtualnemedia.pl” Jacek Ściobłowski, Sales&Acquisitions Executive ATM Grupy.

Serial „Kaamelott” (CALT International) oparty jest na legendzie Króla Artura i jego rycerzy okrągłego stołu. W prześmiewczy sposób legenda króla została adoptowana do współczesności. Zobaczymy krótkie, humorystyczne scenki przeplatane sytuacyjnym dowcipem.

„Serial „Kaamelott” jest zbiorem krótkich trzy i pół minutowych filmików parodiujących „Rycerzy okrągłego stołu”. Zamierzamy połączyć go z innym formatem, który właśnie kupujemy na targach i zaprezentować widzom Czwórki po wakacjach” – powiedziała nam Tamara Aagten-Margol, odpowiedzialna ze strony ATM za międzynarodową sprzedaż i kupno programów.

Jak dowiedzieliśmy się po połączeniu wyjdzie z tego około półgodzinne pasmo. ATM nie zdradza na razie, jaki będzie drugi format. W Europie Zachodniej szczególnie w Anglii i we Francji podobne krótkie produkcje na fali ogromnej popularności serwisu YouTube, poświęconemu właśnie takim formom, cieszą się ostatnio dużym zainteresowaniem.

„Zobaczymy jak przyjmie je polska publiczność” – dodaje Tamara Aagten-Margol.

Podobnymi formatami na polskim rynku były do tej pory „Camera Cafe”, której akcja toczy się w firmie przy automacie do kawy oraz „Kasia i Tomek” – oba emitowana na TVN. Ten pierwszy CALT International oprócz Polski sprzedał do 34 inny krajów.

Dołącz do dyskusji: ATM nabyła w Cannes eksperymentalny produkt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl