SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Pewność niskich cen" w kampanii Auchan

Pod hasłem “Pewność niskich cen” ruszyła nowa kampania komunikacyjna sieci sklepów Auchan Polska. 

Kampania podkreśla pewność niskich cen i duży wybór produktów w sklepach Auchan oraz zachęca do korzystania z najlepszych okazji cenowych. 

Detalista zaznacza, że realizuje politykę niskich cen, utrzymując niezagrożoną pozycją lidera wśród sieci handlowych, z najtańszym koszykiem zakupowym na rynku czego potwierdzeniem są niezależne rankingi cenowe ASM czy Koszyk dla handlu. 

Spoty przygotowane w ramach pierwszej odsłony kampanii emitowane są w wybranych stacjach telewizyjnych.



- Troska o siłę nabywczą klientów jest dla Auchan priorytetem. Budujemy najlepszą szeroką ofertę a także konsekwentnie realizujemy politykę niskich cen od kiedy otworzyliśmy nasz pierwszy sklep w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego rankingu, w których od lat niemal w każdym miesiącu jesteśmy na pozycji lidera. Obecnie rozpoczęliśmy kampanią “Pewność niskich cen”, w której podkreślając pewność cen chcemy także podpowiadać jak korzystać z naszej oferty i okazji cenowych. Jesteśmy przekonani, że klienci chętnie skorzystają z propozycji, które dla nich przygotowaliśmy – mów Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, klienta, data, SI w Auchan Retail Polska.

Kampanię opracowała i zrealizowała agencja Havas Engage Warsaw.

Dołącz do dyskusji: "Pewność niskich cen" w kampanii Auchan

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Tylko żeby biedronka nie wpadła na pomysł wojny reklamowej na hasła z auchanem.
Bo niby jak by brzmiało hasło z biedronki ... "pewność palet na sklepie"? hehehe
odpowiedź
User
student
Dlaczego Biedronka nie uruchomiła jeszcze stacji paliw?
odpowiedź