SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Balonowe nawilżanie w kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)

Trwa kampania reklamowa wspierająca relaunch produktów do pielęgnacji twarzy Nivea Aqua Effect. Akcję przygotowały agencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika i dom mediowy MEC.

Kampania nowej odsłony kosmetyków Nivea Aqua Effect podkreśla, że wzbogacone zostały o formułę Hydra IQ, która zapewnia nawilżanie głębszych warstw skóry, aktywując jej  naturalne kanaliki wodne. Relaunch marki objął również jej nazwę (poprzednio nazywała się ona Nivea Essentials) design opakowań oraz logotyp. Oprawa graficzna Nivea Aqua Effect nawiązuje do logo słynnego niebieskiego okrągłego kremu Nivea.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (największe stacje ogólnopolskie), prasę, kina oraz outdoor (citilighty). Kreację kampanii - zaplanowanej na październik i listopad - przygotowała gencja reklamowa Draft FCB + Ad Fabrika, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Balonowe nawilżanie w kampanii Nivea Aqua Effect (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl