Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą
W prasie trwa kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego z dopłatą wBanku Pocztowym. Akcja podkreśla, że ta oferta zajęła pierwszemiejsce w rankingach branżowych.
W kampanii reklamowej kredytu mieszkaniowego z dopłatą w BankuPocztowym pokazana jest męska dłoń wrzucająca monetę do skarbonki wkształcie domu. Ma to podkreślać stabilność, bezpieczeństwo iwiarygodność promowanej oferty. Kreacji graficznej towarzyszyinformacja, że ten kredyt zajął pierwsze miejsce w rankingachdziennika "Polska" oraz firm Finamo i Expander. Kampania jestskierowana przede wszystkim do małżeństw i osób samotniewychowujących dziecko, które chcą kupić własną nieruchomość.
Akcja jest prowadzona w prasie (m.in. Polska, Gazeta Wyborcza,Newsweek), oddziałach Banku Pocztowego (plakaty, ulotki) i naoutdoorze (siatki elewacyjne i inne nośniki wielkoformatowe), a wnajbliższym czasie obejmie również internet. Kreację kampanii -zaplanowanej do końca kwietnia - przygotowała agencja reklamowaBanah Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Bank Pocztowy reklamuje kredyt mieszkaniowy z dopłatą
http://ocena-banku.blogspot.com
http://ocena-kredytu.blogspot.com