SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group

W agencji Focus Media Group na stanowiska creative team headów awansowali Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej. To nowe stanowiska w firmie.

Barbara Peliwo na nowo objętym stanowisku zarządza zespołem kreatywnym, realizującym działania dla Telewizji Polsat oraz sprawuje nadzór kreatywny nad tworzonymi projektami. Wcześniej w tym samym zespole pracowała jako art director.

Ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała również w agencjach VML oraz Lubię to, realizując działania m.in. dla takich klientów jak: H&M, Lidl, mBank, Kompania Piwowarska, Żywiec Zdrój. Z Focus Media Group jest związana od 2015 roku.

Łukasz Owdziej zajmuje się nadzorem kreatywnym i koordynowaniem pracy zespołu, tworzącego kreacje dla marek z portfolio Brown-Forman - Finlandia Vodka i Jack Daniel’s. Poprzednio jako art director odpowiadał za opracowywanie kampanii sprzedażowych i wizerunkowych, głównie dla tych samych marek.W Focus Media Group pracuje od 2013 roku.

Doświadczenie zawodowe zdobywał  w DDB Warszawa oraz jako freelancer, współpracując ze studiami designerskimi. Realizował projekty dla: Eurobanku, Gazety Wyborczej, McDonald’s Polska, Starego Browaru, a także marki Tyskie.

W ostatnich tygodniach stanowiska creative team headów w Focus Media Group objęli Aleksander Piątek i Łukasz Smykla.

 

Dołącz do dyskusji: Barbara Peliwo i Łukasz Owdziej creative group headami w Focus Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl