Beniaminek w public relations
Na rynku usług public relations pojawił się nowy gracz. Z Nowym Rokiem rozpoczęła działalność firma Kamodus.
Usługi wydawnicze, organizowanie eventów, doradztwo marketingowe, strategie promocyjne – to podstawowe elementy oferty Kamodusa. Firma prowadzi także szkolenia dla firm i instytucji w zakresie public relations.
Kamodus oznacza „dobry sposób na informację”, czyli skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do mediów i konsumentów – mówi Kinga Niżewska, założycielka i dyrektor zarządzający firmy.
Zespół Kamodusa tworzy grupa osób wyspecjalizowanych w PR korporacyjnym, produktowym, wewnętrznym i internetowym, z wieloletnim doświadczeniem na rynku mediów i wydawnictw oraz z praktyką w marketingu. Pierwsi klienci reprezentują branżę kosmetyczną oraz optyczną.
Kierująca firmą Kinga Niżewska była wcześniej m.in. dyrektorem PR w Grupie Kolastyny, PR managerem w Super Media, pracowała też w sieciowej agencji PR Feedback/Hill&Knowlton oraz w Active Communications. Jest również wykładowcą na Podyplomowych Studiach PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Beniaminek w public relations