'Bezpieczne jak bagietka'
Publicis przygotował nową kampanię wizerunkową dla Renault.
Począwszy od soboty 1 kwietnia, w telewizji będzie emitowany oryginalny spot reklamowy, w którym główne role grają: biała kiełbasa, sushi oraz francuska bagietka. Celem kampanii jest podkreślenie wyjątkowego bezpieczeństwa, jakie zapewniają samochody marki Renault.
Akcja spotu rozgrywa się w typowej hali, w której wykonuje się testy zderzeniowe samochodów. Z tym, że na specjalnych wózkach do crash-testów zamiast aut z manekinami za kierownicą twórcy umieścili… trzy tradycyjne narodowe produkty spożywcze, a w tle puścili piosenkę rodem z francuskiego kabaretu.
Najpierw w ścianę uderza wózek z typowo niemieckim przysmakiem - gigantyczną białą kiełbasą. Całkowitym zniszczeniem kończy się też druga próba, w której udział bierze kawałek ulubionej potrawy Japończyków, czyli sushi. Po co to całe kulinarne przedstawienie, wyjaśnia kolejna scena. Tym razem w ścianę uderza francuska bagietka. Jej czubek zgina się, przyjmując całą siłę zderzenia, ale reszta wyjątkowo elastycznego pieczywa pozostaje nietknięta.
W końcówce spotu pojawiają się dwie plansze, których treść odczytuje lektor. „8 modeli z najwyższą oceną 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP” oraz „Tylko Renault ma aż tyle bezpiecznych samochodów” – te dwa proste komunikaty zawierają przekaz całej kampanii.
„Bezpieczeństwo to priorytet firmy Renault. Aby skuteczniej przekazać komunikat o świetnych wynikach samochodów tej marki w testach zderzeniowych, postanowiliśmy odejść od tradycyjnych form reklamy motoryzacyjnej. Pełen humoru spot lepiej przemówi do wyobraźni widzów niż najdłuższy wykład na temat zapewniających bezpieczeństwo rozwiązań w konstrukcjach samochodowych” – powiedział Juliusz Baliszewski, Account Director w Publicis.
Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Carat Polska.
Kampania – Bezpieczne Renault
Klient: Renault Polska
Przedstawiciel klienta:
Teresa Wielowieyska-Sławek, Szef Działu Reklamy
Monika Jastrzębska, Koordynator ds. Mediów
Agencja: Publicis
Client Service:
Juliusz Baliszewski, Account Director
Kreacja:
Michał Nowosielski, Dyrektor Kreatywny
Marcin Nowosielski, Copywriter
Jacek Gierlasiński, Art Director
Producent TV:
Cezary Szostek
Dom mediowy:
Carat Polska
Dołącz do dyskusji: 'Bezpieczne jak bagietka'