SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa na głosy” podniosła widownię TVP 2

Muzyczne show „Bitwa na głosy” śledziło na antenie Dwójki 3,61 mln widzów. Program dał stacji pozycję lidera rynku i o ponad milion osób podniósł jej widownię w stosunku do ub.r. Druga edycja “Bitwy” za rok.

Średnie udziały programu w grupie 4+ wyniosły 23,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Dwójka była tutaj liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący w czasie “Bitwy” głównie show “Tylko muzyka. Must be the music” (zobacz dane tego show), a także m.in. filmy fabularne, co dało mu 19,73 proc. udziału. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP 1 (“Chichot losu”, filmy; 17,95 proc.) i TVN (filmy; 10,95 proc.).

Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat Dwójka w paśmie “Bitwy na głosy” osiągnęła 19,63 proc. udziału, co dało stacji drugie miejsce. Kanał w grupie komercyjnej przegrał z Polsatem, który miał  24,10 proc. udziału. Bez zmian pozostały pozycje Jedynki (15,01 proc.) i TVN (14,56 proc.).

Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie show Dwójka miała 2,51 mln widzów, a jej udział wynosił 17,29 proc. w 4+ i 13,28 proc. w 16-49.

Wpływy cennikowe z reklam emitowanych przy programie wyniosły 11,24 mln złotych (dane bez rabatów). Format emitowany był co tydzień w dwóch częściach, między którymi były bloki reklamowe. „Bitwę na głosy” najchętniej oglądały głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.

W programie rywalizowało ze sobą osiem szesnatoosobowych zespołów prowadzonych przez gwiazdy. Zwycięzcą została drużyna Piotra Kupichy, która w finale pokonała zespół Urszuli Dudziak, wygrywając 100 tys. zł na cel charytatywny. Prowadzącym show był Hubert Urbański, a za jego produkcję odpowiadała firma Mastiff Media Polska.

Zobacz fotorelację z finału “Bitwy na głosy”!

Dyrektor TVP 2 Rafał Rastawicki jest zadowolony z wyników oglądalności “Bitwy na głosy”. - Program spełnił zakładane przed nim cele, znacznie poprawił wyniki Dwójki w swoim paśmie - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rastawicki. - Kolejną edycję “Bitwy” planujemy pokazać wiosną przyszłego roku - dodaje.

Jak dowiedział nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, jesienią br. TVP 2 chce umieścić w ramówce nowy talent-show oparty na holenderskim formacie “The Voice”, w którym podczas castingów jurorzy nie widzą uczestników, a jedynie słyszą ich głos. Należy on do Talpa Media Group.

Trwają właśnie poszukiwania sponsorów do formatu i negocjacje między Telewizją Polską a firmą Rochstar, który miałaby produkować polską wersję show. Na wprowadzenie “The Voice” do ramówki zgodzić się musi jeszcze zarząd TVP. Gdyby jednak nie udało się projektu przygotować na jesień, to możliwe, że już wtedy pojawi się druga edycja “Bitwy”.


Widownia “Bitwy na głosy” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data Start Koniec AMR SHR % SHR %
05-03-11 20:05 20:49 3 289 841 21,55% 18,94%
20:57 21:45 4 159 158 28,30% 25,59%
Średnia 3 746 739 25,03% 22,50%
 
12-03-11 20:05 20:47 3 337 020 21,92% 18,84%
20:56 21:44 3 859 390 26,30% 22,93%
Średnia 3 614 499 24,21% 21,05%
 
19-03-11 20:08 21:31 3 783 385 23,86% 19,89%
21:39 21:53 4 057 102 27,81% 24,52%
Średnia 3 821 911 24,37% 20,53%
 
26-03-11 20:08 21:28 4 004 408 23,44% 19,97%
21:36 21:52 4 386 228 27,53% 23,33%
Średnia 4 067 027 24,08% 20,53%
 
02-04-11 20:08 21:41 3 712 934 23,69% 20,17%
21:50 22:07 3 928 913 25,98% 20,23%
Średnia 3 746 204 24,03% 20,18%
 
09-04-11 20:09 21:35 3 480 494 21,18% 16,96%
21:45 22:00 4 267 859 27,25% 22,37%
Średnia 3 599 354 22,06% 17,79%
 
11-04-11 20:09 21:44 3 711 170 24,22% 19,49%
21:53 22:09 3 994 037 27,45% 20,91%
Średnia 3 751 337 24,65% 19,70%
 
23-04-11 20:08 21:36 2 789 998 19,82% 15,74%
21:48 22:01 3 167 578 23,05% 15,98%
Średnia 2 839 446 20,24% 15,77%
 
30-04-11 20:07 21:35 2 759 073 19,23% 15,18%
21:39 21:57 3 426 705 23,60% 19,36%
Średnia 2 873 596 19,99% 15,96%
 
07-05-11 20:07 21:45 3 840 250 25,92% 21,41%
21:48 22:18 4 350 117 29,91% 24,24%
Średnia 3 959 400 26,84% 22,10%
 
Średnia z całości 3 605 468 23,63% 19,63%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
Bitwa na głosy 3 605 468 23,63% 19,63%
Polsat 3 009 696 19,73% 24,10%
TVP 1 2 738 702 17,95% 15,01%
TVN 1 670 792 10,95% 14,56%

 
Profil widowni programu

Profil TVP 2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 37,80% 78
Kobiety 62,20% 120
Wiek  4-9 2,42% 41
 10-15 3,94% 58
16 - 19 2,62% 47
20 - 24 2,67% 34
25 - 29 5,49% 62
30 - 34 5,53% 67
35 - 39 6,47% 88
40 - 44 5,19% 81
45 - 49 6,96% 101
50 - 54 10,06% 125
55 - 59 12,16% 157
60+ 36,50% 181
Wlk. miasta Wieś 42,50% 109
< 50 tys. 24,98% 104
50-100 tys. 8,07% 94
100-200 tys. 8,07% 100
> 200 tys. 16,38% 81
Zawód Top management 7,59% 87
Pracownicy średniego szczebla 12,20% 81
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,62% 88
Emeryci 45,08% 176
Inni 17,51% 57
Wykształcenie Podstawowe 52,92% 117
Średnie 27,68% 94
Wyższe 13,05% 104
Inne 6,35% 50


 

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” podniosła widownię TVP 2

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maria K.
Proszę o drugą edycję "Bitwy na głosy!
0 0
odpowiedź
User
zuza
To było naprawdę dobre! Gratulacje!
0 0
odpowiedź
User
asdw
Bitwa na głosy to super muzyczne show lepszego nie ma a Polsat może sobie darować Must be the. Tylko muzyka. Bo to w ogóle nie nadaje.
Tak samo jak X-Factor ktory przegrywa z Ranczem
0 0
odpowiedź