Błażej Piotrowski odpowiada za digtal marketing w Netto
Błażej Piotrowski dołączył do działu marketingu sieci detalicznej Netto, obejmując stanowisko digital&media managera.
Do zadań Błażej Piotrowskiego należy prowadzenie działań digitalowych Netto, strategia, zakup mediów oraz ich optymalizacja.
W ostatnim czasie Piotrowski pełnił funkcję head of growth, a poprzednio SEO Managera w domu mediowym MediaCom,.
Błażej Piotrowski w Netto
Błażej Piotrowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej i reklamowej. Współpracował ze średnimi i dużymi markami, takimi jak m.in.: Play (Telecom), Opel, Citroen, Continental, Hebe, Pedigree, Pepco, Tempur, Łomża czy YES. To ekspert, strateg i menedżer z umiejętnościami w zakresie marketingu cyfrowego, analityki i strategii marketingowej, popartymi szeroką wiedzą z zakresu ekonometrii, atrybucji danych i konwersji online na offline.
Błażej Piotrowski pracuje w zespole kierowanym przez Filipa Fiedorowa, CMO Netto.
Dołącz do dyskusji: Błażej Piotrowski odpowiada za digtal marketing w Netto