Blue Grass i Althermedia tworzą konsorcjum reklamowe
Agencja reklamowa Blue Grass i firma Althermedia zarządzająca nośnikami reklamowymi rozpoczynają ścisłą współprace. Będą wspólnie przygotowywać kampanie skierowane do młodych odbiorców.
W ramach rozpoczynanej właśnie współpracy agencja reklamowa Blue Grass będzie zajmować się koncepcjami i projektami graficznymi kampanii komunikacyjnych i reklamowych, natomiast firma Althermedia - zarządzająca nośnikami outdoorowymi, indoorowymi i ambient mediowymi - będzie dostarczać na potrzeby tych akcji nowatorskie formy komunikacji, m.in. zaawansowane technologicznie nośniki i media. Firmy zamierzają wspólnie przygotowywać przede wszystkich kampanie skierowane do młodych odbiorców, którzy w mniejszym stopniu korzystają z tradycyjnych mediów, a w większym z nowych technologii.
Konsorcjum Blue Grass i Althermedia chce realizować nietypowe i zaskakujące akcje, które w natłoku informacji będą miały szansę zyskać akceptację tych konsumentów.
Dołącz do dyskusji: Blue Grass i Althermedia tworzą konsorcjum reklamowe