Bóbr w kampanii marki 36.6 (wideo)
Agencja Team One jest autorem najnowszej kampanii marki 36.6,której bohaterem jest bóbr.
"36.6 do doładowania konta mogłoby dodawać gratis to śmiesznezwierze, ale mimo wszystko atrakcyjniejsze będzie 1000 darmowychsmsów do wszystkich sieci" - tak brzmi nowe hasło kampanii marki36,6 . Promowaną ofertą są darmowe smsy do wszystkich sieci zakażde doładowanie konta.
Spoty wyreżyserowane przez Briana Lee Hughes'a (autora m. in.reklam dla McDonalds i Adidasa na rynek amerykański) emitowane będąw TV i internecie.
Bóbr jest również bohaterem kampanii prasowej, outdoorowej orazpojawia się w materiałach BTL.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Universal McCann.
Start kampanii: 16.03.2008
Przedstawiciel klienta: Paweł Patkowski, Małgorzata Wolfe, HannaJasinska
Przedstawiciel agencji: Marcin Jeziorski, Alicja Kseń
Dyrektor Kreatywny: Artur Dynowski
Team Kreatywny: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
Reżyseria: Brian Lee Hughes
Produkcja: Film Republic
Producent agencyjny: Jacek Daniel
Dołącz do dyskusji: Bóbr w kampanii marki 36.6 (wideo)