Potrzebna agencja do obsługi social mediów BOŚ Banku
BOŚ Bank zaprasza agencje do składania ofert na obsługę jego profili w social mediach. Z wybraną agencją będzie pracować przez trzy lata.
BOŚ Bank szuka agencji, która zajmie się prowadzeniem jego profili w social mediach: na Facebooku, platformie X, LinkedIn, YouTube, Instagramie i TikToku.
Wybrana agencja zajmie się umocnieniem wizerunku banku jako kluczowego podmiotu zapewniającego finansowanie inwestycji proekologicznych oraz działającego z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju, a także poszerzanie społecznej świadomości na temat konieczności rozwoju inwestycji w ochronę środowiska. Jej działania mają przyczynić się także do pozyskiwania klientów banku.
Do zadań zwycięskiej firmy należeć będzie również: założenie kont marki na Instagramie, Facebooku i TikToku oraz prowadzenie profili BOŚ na pozostałych platformach, opracowanie i realizacja strategii kampanii promocyjnej marki w serwisach społecznościowych, analiza statystyk efektów działań prowadzonych w social mediach oraz podejmowanie współprac i działań mających na celu zwiększenie widoczności marki.
Agencja będzie też publikować w social mediach wpisy dotyczące zagadnień ekologicznych oraz produktów bankowych, mających na celu zwiększenie świadomości klientów na temat oferty BOŚ.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa ze zwycięską agencją ma zostać zawarta na trzy lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 września, a ich oferta ma zawierać m.in. propozycję strategii marki BOŚ obowiązującą od października 2024 do grudnia 2025 oraz propozycję strategii pozyskiwania leadów na Facebooku, LinkedIn, Instagramie, TikToku wraz z szacunkowymi KPI na 2025 rok oraz procentowy przewidywany wzrost na 3 kolejne lata.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do obsługi social mediów BOŚ Banku