Bosch stawia na marketing partnerski
Agencja Pegasus Advertising wprowadza projekt pod nazwą Klub Experta Bosch
Agencja Pegasus Advertising wprowadza projekt pod nazwą Klub Experta Bosch dla firmy Robert Bosch Sp. z o.o. Celem klubu lojalnościowego skierowanego do wybranych, największych w Polsce warsztatów samochodowych zaopatrujących się w części samochodowe Boscha jest budowa lojalności i partnerskich relacji z właścicielami i pracownikami warsztatów. Stosunkowo duża siła oddziaływania autorytetu mechanika na klienta ostatecznego w porównaniu z siłą oddziaływania reklamy w mediach zadecydowała o wyborze strategii marketingu partnerskiego.
Lojalnym partnerom będącym członkami Klubu, Bosch zapewni stałe podnoszenie wiedzy fachowej, pomoc w prowadzeniu ich biznesu oraz możliwość udziału w specjalnych promocjach.
W pierwszej promocji, skierowanej wyłącznie do członków Klubu, uczestnicy mogą wygrać między innymi koszulki z oryginalnym autografem Adama Małysza. Robert Bosch Sp. z o.o. rozpoczął współpracę z Pegasus Advertising we wrześniu 2002 roku, powierzając agencji przeprowadzenie programu motywacyjnego skierowanego do punktów dystrybuujących akumulatory. W Polsce przedsiębiorstwo Robert Bosch Sp. z o.o. prowadzi działalność od 1992 roku. W skład firmy oprócz działu Części i Akcesoria Samochodowe wchodzą działy: Elektronarzędzia, Diagnostyka Samochodowa, Blaupunkt, Junkers. Obrót całej spółki za rok 2000 wyniósł 200,2 miliona DM.
Dołącz do dyskusji: Bosch stawia na marketing partnerski