SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pierwszy w historii marki Lancerto mural zrealizowany przez Braughman Group Media

Braughman Group Media prezentuje wyjątkową kampanię reklamową – pierwszy w historii Lancerto mural promujący kolekcję wiosna-lato 2024. Namalowana w maju 2024 kreacja przedstawia artystyczną interpretację zdjęcia autorstwa Maksyma Rudnika, zrealizowanego podczas najnowszej kampanii marki LANCERTO na Malcie. Fotografia przedstawia modela pochodzenia argentyńskiego Tao Fernandez Caino.

Mural Lancerto zrealizowany przez Braughman Group MediaMural Lancerto zrealizowany przez Braughman Group Media

O marce Lancerto zrobiło się ostatnio głośno w mediach za sprawą szeroko komentowanego ubioru Michała Probierza, selekcjonera polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Polska marka, która była odpowiedzialna za stylizację trenera kadry narodowej, dzięki publikacjom dotyczącym jego ubioru zyskała rozgłos, którego ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 1,1 mln złotych.

 

Głośne echo, jakim odbiły się doniesienia medialne, idealnie wpasowują się czasowo w realizowaną przez markę kampanię dotyczącą najnowszej kolekcji wiosna-lato 2024. W jej zakres wchodzi również wykonany przez Braughman Group Media mural znajdujący się na skrzyżowaniu ul. Świętokrzyskiej i ul. Emilii Plater.

 

Projekt został namalowany ręcznie na powierzchni blisko 270 mkw z użyciem farb antysmogowych, które neutralizują tlenki azotu, powstające w wyniku spalania paliw oraz eliminują część zanieczyszczeń formaldehydami. Farby dodatkowo chronią elewację przed rozwojem drobnoustrojów, które mogłyby powodować jej degradację. Mural tworzyło sześciu artystów, a ich praca trwała łącznie prawie 200 godzin.

>>> Obserwuj Braughman Group Media na LinkedIn! <<<

Nośnik usytuowany jest w samym centrum Stolicy, na jednym z najbardziej ruchliwych skrzyżowań - ul. Świętokrzyskiej i ul. Emilii Plater. Lokalizacja charakteryzuje się ogromnym, całodobowym traffic’iem, a czas kontaktu z reklamą jest w tej lokalizacji wydłużony w związku z obecnością na skrzyżowaniu sygnalizacji świetlnej.  W bliskiej odległości od nośnika znajduje się Galeria Złote Tarasy, Warszawskie Centrum Finansowe, Pałac Kultury i Nauki oraz wiele innych punktów handlowych oraz usługowych.

 

Zaufaj Braughman Group Media i wykorzystaj potencjał muralu jako nośnika reklamy, który zostanie zauważony i zapamiętany. Nasze innowacyjne rozwiązania, z naciskiem na lokalny kontekst, wyjątkowość miejsca i wybór lokalizacji o największym zasięgu, gwarantują skuteczność oraz pozytywny odbiór marki wśród mieszkańców i odwiedzających. Przyciągnij nowych klientów, korzystając z naszego portfolio i doświadczenia w tworzeniu niepowtarzalnych kampanii reklamowych.

 

Wg raportu z I kwartału 2024 roku autorstwa OOHlife Izby Gospodarczej, Braughman Group Media to lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej w Polsce. W swoim portfelu firma posiada ponad 390 ekskluzywnych nośników na terenie całego kraju, w tym powierzchnie muralowe i nośniki DOOH.