SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” stracił najwięcej

W I kwartale 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2013 roku wyniosła 144 628 egz. W porównaniu do I kwartału 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 15,48 proc.

Drugie miejsce  należało do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 17,77 proc. do 71 724 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego wynik w analizowanym okresie jednak zmniejszył się o 8,77 proc. do poziomu 65 388 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował zajmujący czwarte miejsce „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był trzeci. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w I kwartale 2013 roku zmalała bowiem o 24,95 proc. i ostatecznie wyniosła 62 024 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

144 628

171 120

Bravo Girl

71 724

87 226

Fun Club

65 388

71 674

Twist

62 024

82 644


Także i w marcu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do marca 2012 roku zmniejszył się o 9,93 proc. do poziomu 149 371 egz. Drugie miejsce zajął „Twist” (70 716 egz.; spadek o 24,39 proc.), a trzecie - „Fun Club” (68 094 egz.; 4,10 proc. w dół). Z kolei najwięcej straciło tutaj „Bravo Girl” - było to 28,61 proc.

Wirtualnemedia.pl

marzec

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

149 371

165 833

Twist

70 716

93 524

Fun Club

68 094

71 004

Bravo Girl

59 565

83 434

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” stracił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl