Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark
Rusza kampania reklamowa marki napojów Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) oparta na nowej wersji piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, którą przygotowali Brodka, Król, Igo i Miuosh. Dwa lata wcześniej inną wersję tego przeboju zaśpiewali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni.
Teledysk do wersji „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” stworzonej przez Brodkę, Króla, Igo i Miuosha jest połączeniem efektów wizualnych wygenerowanych przez sztuczną inteligencję z ujęciami realistycznymi.
Na potrzeby akcji uruchomiono też serwis Wszystkomigra.pl, w którym można wziąć udział w loterii z muzycznymi nagrodami oraz obejrzeć materiały z planu klipu. Kampania reklamowa obejmie m.in. YouTube’a, Instagram, Facebooka, TikToka, Snapchata i działania z influencerami
Dwa lata temu do kampanii Tymbarku swoją wersję „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” przygotowali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni.
Za kreację i realizację nowej kampanii odpowiadają agencja DDB Warszawa i dom produkcyjny Moon Films. Za organizację loterii odpowiada NAV agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, za działania z influencerami - agencja Daily Dose of Beauty, a za public relations - agencja Hope.
Booking artystów zapewniło East Eventz. Produkcją muzyczną zajęli się Jakub Galiński i Dominik Trębski (Piwnica u Galińskiego). Teledysk wyreżyserował Krzysztof Grajper, zdjęcia zrealizował Maciek Ryter. Za postprodukcję odpowiada Televisor studio, a dźwięk – Juice Sound. Produkcją części interaktywnej zajęło się studio kreatywne Lens That, a produkcją strony Wszystkomigra.pl - Post Sticker.
Dołącz do dyskusji: Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark