Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów
Sieć fast food Burger King planuje wydać w USA 400 mln dolarów na reklamy i zaktualizować menu swoich restauracji. Firma chce unowocześnić markę, aby przyciągnąć młodszą klientelę.
W ciągu najbliższych dwóch lat Burger King wyda 400 milionów dolarów na działania związane z transformacją marki w Stanach Zjednoczonych, które mają być prowadzone pod nazwą "Reclaim the flame". Inwestycja obejmuje koszty reklamy i marketingu, aktualizacje menu i redesign restauracji.
Plan "Reclaim the flame" obejmuje dodatkowe 120 milionów dolarów wydatków reklamowych, a Burger King będzie je zwiększał o 30proc. rocznie. Kwota inwestycji w reklamę przeznaczana przez sieć fast foodów „obejmuje jej skuteczność, która ma zostać osiągnięta dzięki partnerstwu z agencją nowych mediów”.
Inwestycje mają miejsce około cztery miesiące po tym, jak Burger King zawarł umowę z agencją mediową PHD (część Omnicom Media Group), a OKRP stało się kreatywnym studiem nagraniowym marki.
Burger King wyjaśnia, że celem planu "Reclaim the flame" jest aktualizacja i unowocześnienie marki, nadanie nowego znaczenia klasycznym produktom firmy, a także wprowadzenie nowych elementów, aby przyciągnąć młodszą klientelę.
Dołącz do dyskusji: Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów