FCB Warsaw nominowana w Cannes Lions 2017 za dzwonek rowerowy dla AXA (wideo)
Agencja FCB Warsaw z projektem smart bell dla firmy ubezpieczeniowej AXA Polska otrzymała nominację w kategorii Innovation tegorocznego festiwalu Cannes Lions.
FCB Warsaw została nominowana za dzwonek rowerowy smart bell, który - dzięki technologii RDS - emituje sygnał ostrzegawczy przez głośniki pobliskich samochodów, by zwrócić uwagę kierowców na zbliżającego się rowerzystę. Pierwszy raz dzwonek zaprezentowano w drugiej połowie kwietnia br. na targach Warsaw Bike Show. Przygotowano go dla firmy ubezpieczeniowej AXA Polska.
- Podczas gdy samochodowe systemy bezpieczeństwa są udoskonalane z każdym nowym modelem, to rower jest skazany na zwykły dzwonek. A rowery i samochody poruszają się przecież po tych samych drogach. Postanowiliśmy wyrównać szansę rowerzystów i kierowców, dać szansę na lepszą komunikacją na głośnych i zatłoczonych ulicach. Tak narodził się pomysł na smart bell - opisuje Mikołaj Stefański z FCB Warsaw.
W kategorii Innovation konkursu Cannes Lions przyznano 36 nominacji, FCB Warsaw jest w tej grupie jedyną agencją z Polski.
Przedstawiciele nominowanych agencji będą przedstawiali swoje projekty jurorom w dniach 17-19 czerwca. Zdobywcy nagród zostaną ogłoszeni 21 czerwca.
Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-24 czerwca.
Dołącz do dyskusji: FCB Warsaw nominowana w Cannes Lions 2017 za dzwonek rowerowy dla AXA (wideo)