'Cannes Lions' w Warszawie
W Multikinie Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się pokaz pracnagrodzonych w tegorocznym 54. festiwalu Cannes Lions w kategoriifilm.
Organizatorami pokazu są Stowarzyszenie Agencji Reklamowychprzedstawiciel Cannes Lions w Polsce, Klub Twórców Reklamy orazMultikino. Pokaz obok oficjalnego wręczenia nagród i dyplomówprzyznanych polskim agencjom i domom mediowym w Cannes, ma równieżcele edukacyjne.
- Pokazy najlepszych prac nagradzanych w międzynarodowym,wyznaczającym standardy konkursie, są okazją do porównania własnychprac, tego co dzieje się na rynku polskim z międzynarodowymipracami ocenianymi przez mistrzów reklamy. Agencje poprzezuczestnictwo w organizowanych przez branżę własnych konkursach(Konkurs Twórców Reklamy), ale też poprzez oglądanie pracnagrodzonych w konkursach międzynarodowych, podnoszą swojeumiejętności kreatywne i warsztatowe - mówi Anna Zimecka, PR &Project Manager SAR.
Coraz częściej gośćmi festiwalu w Cannes są reklamodawcy, którzyobok ludzi z agencji reklamowych uczestniczą w pokazach, wykładachi warsztatach. Ale ciągle niewielu reklamodawców widzi potrzebękształcenia pracowników pod kontem umiejętności oceny konceptów iprac kreatywnych.
Jak mówi Debie Morrison, szefowa Stowarzyszenia Reklamodawców wWielkiej Brytanii, ocena koncepcji kreatywnych jest jednym ztrudniejszych zadań, jakie klient ma do wykonania podczaswspółpracy z agencją. Częste oglądanie najlepszych światowychreklam, wspomaga proces kształcenia się marketerów w tym zakresie.SAR będzie zachęcał nie tylko agencje reklamowe i domy mediowie,ale także klientów, do wyjazdów na festiwal w Cannes, jak i dobrania udziału w części warsztatowej organizowanego w kwietniu2008, piątego już Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy - KTR.
Pokaz odbędzie się w poniedziałek 3 grudnia o godzinie 19.30, wMultikinie Złote Tarasy w Warszawie (WirtualneMedia).
Dołącz do dyskusji: 'Cannes Lions' w Warszawie