Cezary Pazura nie daje rady Orłosiowi, 'Brzyduli' i 'Superniani'
Druga edycja teleturnieju "Strzał w 10" cieszy się mniejszą popularnością niż emitowana wiosną pierwsza seria. Program prowadzony przez Cezarego Pazury ma także mniej widzów niż propozycje konkurencji i obniża oglądalność Polsatu w swoim paśmie emisji.
Trzy pierwsze odcinki drugiej edycji "Strzału w 10" oglądało w Polsacie średnio 1,14 mln widzów, co dało stacji 10 proc. udziału w grupie 4+ i 10,65 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Rok temu w tym samym paśmie (niedziele 16.45 - 17.40) Polsat radził sobie lepiej - miał 1,37 mln oglądających, 12,99 proc. udziału w 4+ i 15,32 proc. w 16-49.
Lepsze wyniki teleturniej notował wiosną. Wtedy po pierwszych trzech odcinkach jego premierowa edycja miała oglądalność na poziomie 1,62 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,92 proc. i 17,55 proc. Wtedy program wyświetlano jednak w innym dniu i paśmie - w soboty o 17.45.
W czasie emisji "Strzału w 10" Polsat jest dopiero na czwartym miejscu w rynku telewizyjnym. Wyprzedzają go: będąca liderem pasma TVP 1 (ma 3,05 mln widzów, którzy oglądają w tym czasie głównie "Teleexpress" i program Macieja Orłosia "300% normy"), TVP 2 (2,68 mln, gł. "Na dobre i na złe" i "Brzydula Betty") i TVN (1,72 mln; "Co za tydzień", "Superniania").
Widownia programu "Strzał w 10" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
05-10-2008 | 1 246 652 | 11,20% | 12,47% |
28-09-2008 | 957 469 | 9,17% | 11,05% |
21-09-2008 | 1 208 977 | 9,58% | 8,63% |
średnia | 1 138 862 | 10,00% | 10,65% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji
teleturnieju
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 3 052 155 | 26,85% |
TVP 2 | 2 680 090 | 23,58% |
TVN | 1 724 845 | 15,18% |
Polsat - Strzał w 10 | 1 138 862 | 10,00% |
Dołącz do dyskusji: Cezary Pazura nie daje rady Orłosiowi, 'Brzyduli' i 'Superniani'