Chrrrupiący Kurczak Burger ciekawi policjantów bardziej od napadu w reklamie McDonald’s (wideo)
W menu lokali gastronomicznych McDonald’s pojawiły się Chrrrupiący Kurczak Burger i Chrrrupiący Kurczak McWrap. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez DDB Warszawa i OMD.
Chrrrupiący Kurczak Burger i Chrrrupiący Kurczak McWrap zostały wprowadzone do promocyjnego menu w lokalach McDonald’s. Chrrrupiący Kurczak Burger to posypana makiem i sezamem bułka pszenna z kotletem z mięsa kurczaka w panierce, roztopionym serem cheddar, czerwoną cebulą, liśćmi świeżej sałaty Batawia i sosem na bazie karmelizowanej cebuli. Jest też dostępny w ostrej wersji - z dwoma sosami: kanapkowym i ostrym sriracha.
Natomiast Chrrrupiący Kurczak McWrap to kurczak zawinięty w pszenny placek z dodatkiem tartego sera cheddar, pomidora, krążków czerwonej cebuli i świeżej sałaty Batawia, a także dwoma sosami: pikantnym i na bazie karmelizowanej cebuli.
Chrrrupiący Kurczak Burger jest reklamowany w kampanii opartej na spocie pokazującym, jak przejęty mężczyzna opowiada na komisariacie o nietypowym napadzie bankowym, którego był świadkiem, kiedy jadł promowany burger. Nieoczekiwanie funkcjonariusze są dużo bardziej zainteresowani tym burgerem niż napadem, dlatego sami pojawiają się w restauracji McDonald’s.
Działania reklamowe McDonald’s są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.
Kreację kampanii zajęła się agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada do mediowy OMD.
W poprzedniej kampanii McDonald’s były reklamowane lody czekoladowe.
Dołącz do dyskusji: Chrrrupiący Kurczak Burger ciekawi policjantów bardziej od napadu w reklamie McDonald’s (wideo)