ClickAd zrealizuje dla POT kampanię promującą świadczenia prozdrowotne w Polsce
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację internetowej kampanii promującej Polskę na wybranych rynkach zagranicznych jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych. Kontrakt opiewa na 1,82 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
W przetargu ClickAd Interactive pokonała dwie firmy: agencję dsk (oferta z ceną 1,76 mln zł) i Keino Grupa (oferta z ceną 1,72 mln zł).
Promocyjno-informacyjne działania mają być skierowane na rynki Rosji, Ukrainy, Norwegii, USA i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ich celem jest promowanie Polski jako miejsca świadczenia usług prozdrowotnych, takich jak usługi medyczne i uzdrowiskowe oraz spa&wellness. Kampania ma promować m.in. onkologię, okulistykę i chirurgię specjalistyczną w Gdańsku, Warszawie i Lublinie zwracając uwagę na to, że zlokalizowane tam ośrodki zapewniają innowacyjne terapie onkologiczne, a diagnostyka okulistyczna możliwa jest przy użyciu smartfona.
W kampanii promowane będą też uzdrowiska i obiekty spa&wellness z różnych regionów Polski.
ClickAd Interactive zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji kampanii, dobierze odpowiednie narzędzia digitalowe do jej realizacji, zoptymalizuje budżet tych działań, przygotuje media plan, ustali koszty związane z kreacją, prawami autorskimi, utworzy landing page dla każdego rynku, na którym prowadzone będą działania, zrealizuje kampanię.
Działania zaplanowane przez POT potrwają kilka miesięcy.
Dołącz do dyskusji: ClickAd zrealizuje dla POT kampanię promującą świadczenia prozdrowotne w Polsce