Coca-Cola wykorzystuje Bluetooth w olimpijskiej kampanii
Coca-Cola będzie przesyłać reklamy bezpośrednio na telefony komórkowe konsumentów przebywających w Pekinie w trakcie igrzysk.
Coca-Cola nawiązała tutaj współpracę z chińską firmą marketingową Pioco, która zaopatrzyła pekińskie stadiony, hale sportowe, restauracje, hotele i kluby w tysiące hotspotów - informuje serwis Mobile Marketer.
Dzięki temu każda osoba posiadająca komórkę wyposażoną w technologię Bluetooth otrzyma wiadomość tekstową z pytaniem czy chce otrzymać materiał od Coca-Coli. Jeśli odpowiedź będzie pozytywna, firma prześle reklamę wideo na telefon użytkownika.
W przypadku poprzednich tego typu kampanii prowadzonych przez Coca-Colę wspólnie z Pioco, odsetek osób, które zgodziły się na otrzymanie reklam, wahał się od 35 do 65 procent.
Pioco szacuje, że ponad 350 milionów Chińczyków posiada komórkę z Bluetoothem. Firma zainstalowała w bieżącym roku 1200 terminali Bluetooth, a na czas igrzysk zaplanowała kolejne 500. Z kolei do końca roku plan zakłada 15 tysięcy terminali w pięciu chińskich miastach (Pekin, Szanghaj, Guangzhou, Shenzhen i Hangzhou).
źródło: Mobile Marketer
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wykorzystuje Bluetooth w olimpijskiej kampanii