SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Communication One Consulting monitoruje konkurencje

Communication One Consulting (Commone) - firma specjalizująca się w badaniach jakości obsługi klienta- oferuje firmom monitoring działań z zakresu marketingu bezpośredniego.

Po usłudze benchmarkingu call center, czyli analizy jakości obsługi klientów przez telefon w różnych branżach i porównania na tle konkurencji, Commone rozszerza swoje usługi o badania stron internetowych (audyt merytoryczny i technologiczny, sposób komunikacji z odwiedzającym, zmiany w serwisie), drukowane materiały informacyjne (analiza jakości treści i przejrzystości komunikatu w katalogach, ulotkach i broszurach), direct mail ( grupa docelowa, częstotliwość działań, zawartość merytoryczna akcji mailingowych konkurencji), infolinie (profesjonalizm obsługi pod względem jakościowym i technologicznym), promocje (wartość i atrakcyjność ofert promocyjnych konkurencji, bieżące śledzenie nowych promocji), działania public relation (określenie stosowanych przez konkurencje sposobów kreowania wizerunku firmy i p! roduktów).

Ze względu na poufność projektów, Commone nie ujawnia nazw Klientów współpracujących. Wiadomo, że są wśród nich firmy z branży telekomunikacyjnej, nowych technologii i motoryzacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Communication One Consulting monitoruje konkurencje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl