SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

comScore: internauci z Hong Kongu uwielbiają komunikatory

Firma badawcza comScore opublikowała swój pierwszy raport dotyczący rynku internetowego w Hong Kongu.

W sierpniu bieżącego roku z internetu korzystało 3,92 miliona mieszkańców Hong Kongu w wieku co najmniej 15 lat. Statystyczny internauta z tego kraju spędza w sieci ponad 25 godzin miesięcznie, co jest jednym z najwyższych wyników na świecie.

Najbardziej popularne wśród hongkońskich użytkowników internetu były w sierpniu komunikatory internetowe, na które poświęcili 15,9 proc. czasu spędzonego online. Następne pod tym względem były kategorie: rozrywka (10,7 proc.), serwisy społecznościowe (7,7 proc.), gry (5,4 proc.), biznes/finanse (4,6 proc.), poczta e-mail (4,3 proc.), wyszukiwanie/nawigacja (2,7 proc.), newsy/informacje (2,0 proc.), technologie (1,9 proc.) oraz wszystkie pozostałe (łącznie 44,8 proc.).

Z kolei najpopularniejszą w Hong Kongu własnością internetową, z liczbą 3,14 miliona unikalnych odwiedzających, były strony należące do Yahoo. Na kolejnych miejscach znalazły się strony: Microsoftu (2,60 mln), Google (2,54 mln), Facebook.com (2,09 mln), Discuss.com.hk (1,49 mln), Uwants (1,44 mln), SINA Corporation (1,11 mln), Television Broadcasts Limited (1,11 mln), Wikimedia Foundation (871 tys.), Xanga.com (785 tys.), PCCW IMS Limited (783 tys.), Baidu.com (751 tys.), HSBC (740 tys.), Apple Inc. (720 tys.), Next Media Interactive Ltd. (686 tys.), HKJC.com (653 tys.), ON.cc (640 tys.), Tencent Inc. (542 tys.), Catcatforum.com (533 tys.) oraz Xunlei Networking (520 tys.).

Dołącz do dyskusji: comScore: internauci z Hong Kongu uwielbiają komunikatory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl