'Coraz bliżej Święta' - świąteczny konwój i nowa kampania Coca-Coli
24 listopada ruszyła kolejna edycja kampanii świątecznej markiCoca-Cola. Tradycyjny świąteczny konwój odwiedzi 91 lokalizacji wkilkudziesięciu polskich miastach m.in. w Poznaniu, Krakowie,Trójmieście, Łodzi, Wrocławiu, Warszawie i Szczecinie.
Nieodzowną częścią kampanii są nowe etykiety widniejące nabutelkach Coca-Coli wykorzystujące motywy świąteczne i postaćŚwiętego Mikołaja. Równocześnie cała akcja od 17 listopada wspartajest reklamą telewizyjną- emitowane są 30 sekundowe świątecznespoty Coca-Coli.
W ramach kampanii uruchomiona została specjalna odsłona stronyCoke.pl, z której można bezpłatnie ściągnąć świąteczne tapety idzwonki. Ci, którzy chcą przekazać swoim bliskim życzenia będąmieli możliwość stworzenia na stronie spersonalizowanych kartekświątecznych.
Najbardziej spektakularnym elementem imprez świątecznych są zpewnością słynne ciężarówki- Macki pokryte czerwoną, odblaskowąfolią i ozdobione prawie 300 metrami świątecznych lampek.
Uczestnicy imprez będą mieli do swojej dyspozycji specjalniestworzone lodowisko oraz namiot naukowy, w którym można będziezapoznać się z wiedzą z fizyki, optyki czy geografii.
Ważnym elementem świątecznych imprez Coca-Coli będzie ich wymiarekologiczny, w ramach, którego konsumenci będą zachęcani do ochronyśrodowiska. Wspólnie z organizacją odzysku Rekopol, prowadzonabędzie zbiórka bezzwrotnych, plastikowych butelek po napojachCoca-Cola połączoną z ekologiczną akcją edukacyjną.
Za kreację całości kampanii odpowiada agencja Publicis. Zakupemmediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecieprowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiadaagencja Edelman Polska.
Dołącz do dyskusji: 'Coraz bliżej Święta' - świąteczny konwój i nowa kampania Coca-Coli