SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Less plastic” w kampani Crunchips

Marka Crunchips (Lorenz) rusza z nową kampani wizerunkową zwracającą uwagę na zmniejszoną ilość plastiku w opakowaniach jednostkowych. W ramach swojej strategii łączącej radość z życia z odpowiedzialnością z jednej strony promuje radość i okazje do spotkania ze znajomymi, z drugiej odpowiedzialność za swoje produkty. 

To kolejna kampania wykorzystująca format „W naszych rękach” mający na celu objąć parasolem komunikacyjnym wszystkie marki w portfolio Lorenz. W ramach dużej produkcji, która odbyła się na początku lipca wyprodukowano kilka spotów realizujących założenia tej strategii. Pierwszy z nich, któremu towarzyszy  utwór “Gotta Go Home” Boney M. trafił do emisji 5 sierpnia. 

Idea, na której oparty jest spot reklamowy ma na celu pokazać sprawczość Lorenz oraz konsumentów marek z portfolio. Podkreśla, że w naszych rękach jest wiele możliwości – zarówno zmniejszenie ilości plastiku w opakowaniach, jak i sposób, w jaki się bawimy. Crunchips pokazuje też, że zabawa może przybrać różne formy – od niezapomnianych imprez na dachu, przez wakacyjne campingi, po wieczory z przyjaciółmi na kanapie.

Kampania została zrealizowana w ramach stałej obsługi marki przez agencję GPD. Spoty wyprodukowało GPD Film Studio. Za zakup mediów odpowiada Spark Foundry będąca częścią Publicis Groupe a za komunikację w social mediach - Altavia Kamikaze+K2.

 

Dołącz do dyskusji: „Less plastic” w kampani Crunchips

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl