Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest
Nad morzem rusza cykl imprez klubowych. "Głębia wrażeń" promującymarkę Ballantine's Finest. Eventy obejmują atrakcje muzyczne,wizualne i smakowe.
Nadmorskie imprezy klubowe "Głębia wrażeń"promujace markę Ballantine's Finest nawiązują do podwodnego świata.Scenografia stworzona przy użyciu narzędzi multimedialnych pokazujemorską głębię, a Diva Norina jako syrena wykonuje znane arieoperowe w klubowej aranżacji. Podczas imprez odbywają się równieżpromocje konsumenckie tej marki, w ramach których za zakup czterechcocktaili otrzymuje się USB, a za kupno butelki - odtwarzacz MP3.Na obu urządzeniach jest nagrany utwór przygotowany na teeventy.
Pierwsza impreza w ramach cyklu odbywa się 24 lipca wJastrzębiej Górze, a kolejne - 31 lipca w Sopocie, 1 sierpnia wGdyni i 7 sierpnia w Ustce. Koncepcję i kreację kampaniiprzygotowała agencja Tequila\Polska, która zajmujesię również obsługą poszczególnych eventów.
Dołącz do dyskusji: Cykl 'Głębia wrażeń' promuje nad morzem Ballantine's Finest