'Czas na dobrą zabawę' w kampanii Cinema Park
Pod hasłem "Czas na dobrą zabawę" ruszyła kampania reklamowa Interaktywnego Kina Cinema Park. Akcja obejmuje radio, prasę, internet i outdoor.
Startująca właśnie kampania pod hasłem "Czas na dobrą zabawę" reklamuje uruchomienie w Poznaniu Interaktywnego Kina Cinema Park. Przekaz promocyjny pokazuje, że obejmuje ono programy edukacyjno-rozrywkowe dla uczniów emitowane w multipleksie Kinepolis z zastosowaniem multisensorycznej technologii.
Akcja jest prowadzona w radiu (Złote Przeboje, Eska, Planeta Fm), prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Głos Wielkopolski), internecie (serwisy z pakietu Kobieta i Rozrywka sieci ARBO, tutej.pl, Gazeta.pl - Poznań, wp.pl) i w ramach działań out of home. Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy czerwca - przygotowała agencja reklamowa Cocktail Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: 'Czas na dobrą zabawę' w kampanii Cinema Park