„Czekam w TVN” - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym TVN. „To pastisz, bawimy się konwencją” (wideo)
W wiosennym spocie wizerunkowym TVN występuje 17 gwiazd stacji, które śpiewają specjalnie napisaną piosenkę „Czekam w TVN” oraz tańczą w rytmie disco. - Tegoroczny spot to pastisz. Bawimy się konwencją, którą na pewno odczytają nasi widzowie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
W spocie wystąpili prowadzący i jurorzy programów rozrywkowych oraz aktorzy seriali, które wiosną trafią na antenę główną TVN. Gwiazdy śpiewają utwór „Czekam w TVN” skomponowany na potrzeby promocji wiosennej ramówki. Piosenka utrzymana jest w rytmie disco. W rolę wodzireja wcielił się Hubert Urbański, prowadzący „Milionerów”.
Spot trwa dwie i pół minuty, pojawia się w nim 17 gwiazd. Oprócz Urbańskiego w materiale występują: Marianna Zydek, Maja Pankiewicz, Julia Wyszyńska, Marcin Bosak i Sławomir Orzechowski (aktorzy z serialu „Szóstka”), Mateusz Gessler, Anna Starmach i Michel Moran („Masterchef Junior”), Magda Gessler („Kuchenne rewolucje”), Maciej Stuhr i Maja Ostaszewska („Diagnoza”), Magdalena Cielecka („Chyłka - Zaginięcie”), Kinga Rusin („Agent - Gwiazdy”), Joanna Balasz i Eliza Rycembel („Odwróceni. Ojcowie i córki”) a także Kuba Wojewódzki.
Wiosenny materiał promocyjny jest całkiem inny od spotów przygotowywanych do tej pory przez stację. Dyrektor programowy TVN Discovery Polska Edward Miszczak w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl wyjaśnia, że stacja celowo postawiła na zabawę.
- Na wiosnę postanowiliśmy zrobić inny spot niż dotychczas. Nasz dział autopromocji wpadł na bardzo dobry pomysł, a gwiazdy entuzjastycznie zareagowały na finalną koncepcję. Tak więc tegoroczny spot to pastisz. Bawimy się konwencją, którą na pewno odczytają nasi widzowie. Jest pozytywnie z dystansem i w rytmie disco - tłumaczy nam Edward Miszczak.
Film został wyprodukowany przez dział autopromocji TVN. Spot będzie emitowany na antenie TVN. Wykorzystano w nim piosenkę „Czekam w TVN”.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Reżyseria i scenariusz: Łukasz Grzegorzek
Creative director: Robert Przyszlak
Zdjęcia: Weronika Bilska
Drugi reżyser: Jakub Radej
Scenografia: Natalia Giza
Kostiumograf: Zofia Urszula Komasa
Kierownik produkcji: Ewa Pszczołowska, Monika Kozioł
Montaż: Maria Zuba
Postprodukcja obrazu: Łukasz Zyskowski
Korekcja barwna: Mateusz Załuski, DI Factory
Producent: Magdalena Pazio
Produkcja: dział autopromocji TVN
Piosenka: „Czekam w TVN”
Muzyka: Czarny HiFi
Słowa: Łukasz Grzegorzek
Dołącz do dyskusji: „Czekam w TVN” - gwiazdy śpiewają i tańczą disco w spocie wizerunkowym TVN. „To pastisz, bawimy się konwencją” (wideo)
Najlepszy spot wizerunkowy od lat.