'Czyste silniki pracują lepiej'
8 stycznia ruszyła kampania nowego produktu BP Ultimate Diesel.
Przygotowana przez Gruppę66 Ogilvy kreacja ma na celu poinformowanie konsumentów o wprowadzanym zimowym produkcie z rodziny paliw Ultimate do silników diesla. Jest to kontynuacja szeregu działań promocyjnych marki BP Ultimate pod wspólnym hasłem „czyste silniki pracują lepiej”.
Kampania wzmacnia wizerunek wysokiej jakości paliw BP Ultimate poprzez podkreślenie rekomendacji teamu Volkswagen Motorsport.
Za kampanię odpowiada Monika Zajączkowska, Fuel Manager BP Polska Sp. z o.o. Kreację przygotował Ireneusz Broda, Group Creative Head w Gruppa66 Ogilvy. Za bieżącą obsługę odpowiada zespół Client Service Agencji kierowany przez Olgę Sobieraj. Producentem spotu radiowego jest Jacek Tryfon z domu produkcyjnego Design Direct.
Na potrzeby akcji zaplanowano działania ATL (ogólnopolskie rozgłośnie radiowe, prasa i Internet) oraz BTL (POSy na stacjach benzynowych).
Kampanie zaplanował dom mediowy MindShare.
Dołącz do dyskusji: 'Czyste silniki pracują lepiej'