Decathlon konkursem wspiera debiut produktów do boksu Outshock
Sieć sklepów sportowych Decathlon wprowadza na polski rynek nową markę - Outshock, której oferta obejmuje szeroki asortyment produktów do boksu. Towarzyszy temu konkurs konsumencki.
Jak podaje firma, boks to dyscyplina uprawiana przez ponad 100 milionów osób na świecie w której bardzo często zdarzają się urazy i kontuzje. Cechą charakterystyczną marki Outshock jest właśnie ochrona – jej produkty zaprojektowano we współpracy z zawodowcami, aby dzięki odpowiedniemu wyposażeniu zapewnić pasjonatom boksu komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Jako pierwsze do sprzedaży trafiły rękawice bokserskie i worki treningowe.
Od 1 do 4 września na fanpage’u facebookowym Decathlon Polska potrwa konkurs, w którym do wygrania będzie 30 kodów wymiennych na podwójne bilety na film „Kamienne Pięści”, opowiadający historię życia Roberto Durana, wielokrotnego bokserskiego mistrza świata.
Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod wpisem konkursowym odpowiedzieć na pytanie, które brzmi: „Jak sport pomógł Ci przezwyciężyć swoje słabości?” nie później niż do dnia 4 września 2016.
Dołącz do dyskusji: Decathlon konkursem wspiera debiut produktów do boksu Outshock